dilluns, 14 de maig del 2012

MIM 2012 (Marató i Mitja Penyagolosa)

By José Coso.

Abans que res, agrair a tots els vostres ànims.

El primer donar l'enhorabona als dos valents que van aconseguir acabar la MIM 2012, una prova bonica i dura al mateix temps.

Dani Girbés amb 9 h 28 min
Consue Torrijos amb 10 h 42 min

Inclús no m'ho crec, retirar-me en el km 44, quan fisicamente estava bé... (el que es diu bé quan portes 44 km) , amb tot el que portava passat i lo pràcticament poc, però dur que em quedava. Aixa i tot crec que vaig fer bé en retirar-me, i no allargar més el patiment que ja anava arrossegant des del km 30-35. Pensava que les molèsties que anava notant era una arruga del calcetí en la punta de la sabatilla, que amb els passos dels km s'anava accentuant.

Ja en el km 41 hi havia una xicoteta basseta per a beure els animals amb 40 ó 50 cm d'aigua, habilitada per als corredors. La gent, per la calor (35 graus a les 11,30 h), parava a refrescar-se els peus. Jo no tenia intenció de parar, però volia llevar-me "l'arruga"

Em vaig llevar el calcetí i ...

No era una arruga del calcetí era una inflamació de les ungles produïda per les sabatilles en les baixades. Vaig clavar els peus en la basseta i tots els corredors que em veien em deien que deixara la cursa, que aniria a més. En això va pasar el meu company Dani, i li vaig dir que anava a retirar-me en l'avituallament de Torrecelles, km 44. Em costà molt tornar a posar-me la sabatilla. Ja sense calcetins, només em tocava veia les estreles, i faltaven 3 km fins a avituallament. A falta d'1 km passà Consue. Li vaig dir el que em passava, li ensenyí els dits, i li vaig demanar una imperdible per a punxar la inflamació, perquè ja era impossible caminar. Vaig punxar al costat de l'ungla on estaba la sang acumulada i així vaig poder seguir. Cada vegada que hi havia un xicotet descens rabiava del dolor. He d'agrair a Consue que m'acompanyara, i inclús es va oferir per a què em recolzara d'ella, en les baixades. Quan vaig arribar a l'avituallament, ja descalç em van baixar amb furgoneta, fins al poble, i d’allí en autobús a meta.

Carrera i organització, un 10.

Espere recuperar-me prompte.

Ja tinc nou repte per a l'any que ve o l´altre:
MIM 2013 ó MIM 2014.